Jdi na obsah Jdi na menu
 


Menopauza a obezita

 

Menopauza a obezita

S příchodem menopauzy mnoho žen ztloustne.

Ráno ovesnou kaši, při hladu sníst jablko. Bylinné čaje. K večeři saláty ze zeleniny nebo ovoce. 2 měsíce byly různé chutě, ale potom to přestalo a klidně drží dále tuto dietu. Cvičit břišní svaly – zvedat nohy vleže.

Při menopauze začíná tvořit estrogeny tuková tkáň. Doporučuje se jíst sóju, protože sójová bílkovina svou strukturou velmi připomíná ženské pohlavní hormony. Za týden sníst 200 – 300 g sójové bílkoviny a nezapomínat na fyzickou zátěž.

Chceme-li zhubnout, musíme vyloučit ze stravy 4 potraviny:

  1. cukr
  2. chléb a veškeré moučné výrobky
  3. brambory
  4. bílou rýži

Mít na paměti, že to platí jen na dobu hubnutí. Není to navždy. Denně chodit 4 km. Tuky se spalují ve svalech nohou. Tuky omezit na 2 pl za den – např. nerafinovaného oleje.

Jíst 700 g1500 g ovoce za den. Neodmítat bílkoviny! Jíst ryby a jiné maso.


 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář